21. 7. 2021: Цїлосвітово прибывають чудны смерти пілотів, зрушеных є велике множество летів

(TLB Staff, thelibertybeacon.com) – ER Editor: Vďaka jednému z našich čitateľov za to, že nás upozornil na tento príbeh. Dátum uverejnenia v anglickom preklade z nemeckej stránky Report24.news je 22. júna 2021. Druhý článok pod ním, z The Colorado Herald, uvádza, že niekoľko leteckých dopravných spoločností v USA nedávno zrušilo viac než zvyčajný počet letov.

Zamestnancov aerolínií očkujú prvou dávkou vakcíny proti vírusu SARS-CoV-2 v miere 96 – 99% (!). V čase hlásenia zomrelo z dôvodu „covidu“ 17 pilotov. V lete. V pomerne mladom veku (v jednom prípade 37 rokov).

Pripomíname čitateľom, rovnako, ako správy nižšie, že piloti sú jednými z vôbec najzdravších ľudí a nevyhnutne takými musia byť.

The Colorado Herald plným právom spúšťa poplach ohľadom NAŠICH rizík ako letiacich zaočkovaných pacientov. Čelíme presne tým istým rizikám ako sami piloti, hoci nemusíme byť takí zdraví.

A veľmi odporúčame kliknúť si na stránku, pre nás novú, The Colorado Herald. Neboja sa písať o tom, od čoho nás MSM (mainstreamové mediá) odvádzajú.

Pozrite si tento článok, ktorý bol nedávno uverejnený pod názvom „4 piloti British Airways zomreli po očkovaní proti COVID-19. Španielsko a Rusko sa obáva krvných zrazenín počas letov lietadiel“.

Môžu byť príčinou úmrtí vakcíny?

V súčasnosti spôsobujú rozruch správy o mŕtvych pilotoch. V poslednom čase vo veľmi krátkom čase zomreli štyria piloti britského leteckého dopravcu British Airways.

Len pred pád dňami (16. júla 2021) bola zverejnená ďalšia správa o tom, že medzi februárom až májom 2021 zomrelo až 5 pilotov americkej leteckej spoločnosti Jet Blue Airlines.

To núti k zamysleniu, pretože táto profesná skupina musí absolvovať pravidelné dôkladné prehliadky svojho zdravotného stavu – riadiť lietadlo môžu len tí, ktorí sú v najlepšom zdravotnom stave.

Čo sa teda stalo?

Mnohí sa obávajú, že rolu v tých úmrtiach by mohli zohrávať očkovania proti covidu.

Samotné British Airways sa k príčine úmrtí pilotov nevyjadrujú. Prostredníctvom Twitteru iba popreli spojitosť medzi prípadmi (napr. po očkovaní?).

To však reči nezastavuje – práve naopak. Fakt, že piloti musia v ročných až šesťmesačných intervaloch podstupovať zdravotné prehliadky, nie je neznámy.

Piloti podstupujú zdravotné prehliadky každý rok. Toto vyšetrenie sa týka srdca, zraku, sluchu, mozgu a tak ďalej. Od istého veku sa musí zdravotná kontrola robiť každých šesť mesiacov. Je veľmi nepravdepodobné, že by títo piloti mali nejaké predchádzajúce ochorenie.

Mimochodom, nedávno zomrelo aj veľa indických pilotov!

Úmrtia pilotov v Indii

Len v máji zomrelo v Indii päť pilotov, ďalšie zdroje uvádzajú dokonca 17 úmrtí.

Údajne sa hovorí, že tí ľudia zomreli na Covid-19. Lenže očkovanie pilotov v Indii sa malo začať až v máji – a jedna z dotknutých leteckých spoločností povedala, že už stihla zaočkovať veľkú časť svojich zamestnancov.

Nejasné zostáva, či príslušní piloti dostali očkovanie proti covidu krátko pred svojou smrťou.

Z hľadiska rizika trombózy ako dôsledku očkovaní a zvýšeného rizka trombózy počas letu sa mnohí ľudia cítie nesvoji.

Pri „overovaní  faktov“ prostredníctvom Reuters sme sa dozvedeli, že úmrtia medzi zaočkovanými pilotmi „nie sú známe“, aspoň nie Britskej regulačnej agentúre MHRA – to však, bohužiaľ, nič neznamená.

Tisíce letov zrušených pre ochorenia či úmrtia pilotov

Ako uvádza Darcy Schoeningová, podľa štúdie z roku 2014, uverejnenej v časopise Journal of Thrombosis and Haemostasisčelia piloti z dôvodu častých a dlhých letov zvýšenému riziku problémov so zrážanlivosťou.

Pilotov preto nabádajú, aby si boli vedomí príznakov hlbokej žilovej trombózy a problémov zrážanlivosti a robili preventívne opatrenia, ako sú napríklad nosenie kompresných ponožiek a ponaťahovanie si nôh počas dlhých letov.

Dňa 15. júna 2021 uverejnili Medical News Today štúdiu, ktorá ukázala zvýšené riziko krvných zrazenín a nízkeho počtu krvných doštičiek u príjemcov vakcíny AstraZeneca proti ochoreniu COVID-19.

Niektorí vedci vyslovujú hypotézu, že keďže kyselina etyléndiamíntetraoctová (EDTA) v očkovaní vyvoláva celotelovú reakciu, tak akonáhle sa vakcína dostane do kontaktu s krvnými doštičkami v ľudskom tele, doštičky aktivuje, čím spôsobí zmenu ich tvaru a prenos chemických signálov do imunitného systému.

Tie krvné doštičky vysielajú doštičkový faktor 4 (PF4), regulujúci zrážanie krvi. U niektorých ľudí sa však PF4, po istej neurčenej dobe, náhodne prichytávajú na vakcínu a vytvárajú veľké „komplexy“.

Keďže sú tie komplexy „neznáme“, ľudské telo tie zhluky interpretuje ako hrozby. A tak imunitné bunky v tele mylne útočia na PF4, znemožňujúc im zabraňovať problematickým krvným zrazeninám, objavujúcich sa u niektorých príjemcov vakcíny proti ochorenu COVID-19.

Zvýšené riziko krvných zrazenín majú piloti (teda každý, kto lieta). A zvýšené riziko krvných zrazenín majú aj príjemcovia vakcín proti ochoreniu COVID-19. Čiže tu máme dvojité riziko.

Reuter´s a overovači faktov nemôžuutajiť fakt, že zvýšené riziko, ktoré ešte zvyšuje nejaké zvýšené riziko, je katastrofa, nijako však neberie ohľad na ľudský život či pravdu, čoho dôkazom je propaganda, ktorú v súčasnosti veľmi rýchlo vytvárajú.

Letecké spoločnosti a vyžadovanie očkovania proti covidu

Delta Airlines teraz dokonca požadujú očkovanie proti COVID-19 u všetkých nových zamestnancov, čo ich vystavuje riziku krvných zrazenín a smrti.

American Airlines vakcínu nevyžadujú, no za zaočkovanie dávajú zamestnancom 50 dolárov a deň voľna.

Spoločnosti Delta ani American Airlines sa nijako nezmieňujú o podstatnom riziku pre pozemných zamestnancov, nehovoriac o tých, ktorí trávia veľa času v oblakoch.

V spoločnosti British Airways zomreli nedávnotýždeň najmenej štyria piloti, no dopravca chce, aby ste vedeli, že ich úmrtia absolútne nesúvisia. No a overovači faktov a Reuter’s  sa usilovne snažia rozptýliť všetky reči o tom, že by piloti mohli zomrieť na vakcínu proti COVID-19.

British Airways sa chvália 85-percentnou zaočkovanosťou svojich zamestnancov.

Aerolínie sa tak veľmi náhlia riadiť vackinačným naratívom COVID-19, že zabúdajú na to, že je v stávke blaho ich vlastných zamestnancov!

Záver

Podľa stránky flightaware.com, je celosvetovo rušených priemerne 120 000 letov za rok. Za deň by to bolo v priemere 329 zrušených letov. Dvojdenný priemer by predstavoval 658 storn.

Medzi piatkom a sobotou (od 18. do 19. 6.) však došlo k 3 533 stornám (1766 denne). To je celosvetovo 580%-ný nárast odvolaných letov za uvedené dva dni!

Pri kontrole dňa 19.7.2021 tam bolo 1 783 zrušenúch letov, takže trend z júna 2021 pokračuje aj v júli 2021. Názor na to nech si urobí každý sám.

Autor: TLB Staff, zdroj: thelibertybeacon.com, spracoval: Badatel.net

Súvisiace články

 

Script logo